Адреса центру: 08000, Київська обл., смт Макарів, вул. Гагаріна, 7 (адмінбудівля Державної податкової інспекції у Макарівському районі)
Адреса для листування: 08000, Київська обл., смт Макарів, вул. Гагаріна, 7
Контактний телефон/факс: (045 78) 6–08–59 Веб-сайт: adm-makariv.gov.ua Електронна пошта:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
Керівник центру: Гребенюк Олена Сергіївна, тел. (045 78) 6–08–59
УВАГА!!! 31.12.2020 прийом су'єктів звернення роводитись не буде!
ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ, ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ!
ВРАХОВУЮЧИ ВИМОГИ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 22 ЛИПНЯ 2020 Р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS—CoV-2», нагадуємо, що: заборонено перебування в громадських будинках і спорудах, без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно; перебуваючи в приміщенні, обов’язкове дотримання між громадянами фізичної дистанції не менше ніж 1,5 метра.
До уваги відвідувачів ЦНАП! Тимчасовий графік прийому суб’єктів звернення адміністратором з 26.10.2020
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця з 08:00 до 13:00
Також, рекомендуємо, перед візитом до ЦНАП ознайомитися з переліком послуг, які можна отримати, звернувшись до адміністратора ЦНАП. Якщо послугу можливо замовити он-лайн, радимо скористатися даним сервісом, без візиту до ЦНАП.
Технічна перерва 13:15 – 14:00
субота вихідний неділя вихідний
Тимчасовий графік прийому суб’єктів звернень спеціалістами, що здійснюють забезпечення виконання завдань щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (окрім громадських організацій): понеділок 9:00 – 13:00; вівторок архівний день; середа 9:00 – 13:00; четвер архівний день; п’ятниця 9:00 – 13:00;
Перерва 13:00 – 13:45
субота вихідний неділя вихідний
ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ, ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЩО З 01.08.2020 ПО 31.08.2020 р. ПРОДОВЖЕНО ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН ЩОДО ОТРИМАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ, З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО, ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ_ПІДПРИЄМЦІВ (окрім громадських формувань) ШЛЯХОМ ПОПЕРЕДНЬОГО ЗАПИСУ ЗА ТЕЛЕФОНОМ 04578 60803.
У РАЗІ ВНЕСЕННЯ ЗМІН ЩОДО ПОРЯДКУ ЗДІЙСНЕННЯ ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН, БУДЕ ДОДАТКОВО ОГОЛОШЕНО.
Оголошення !!!
Доводимо до відома, що Міністерством юстиції України прийнято наказ від 14.07.2020 року № 2409/5 «Про деякі питання впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», зареєстрований вМіністерстві юстиції України 17.07.2020 року за № 672/34955 (набирає чинності 28.07.2020 року у зв’язку з його офіційним опублікуванням в Офіційному віснику України від 28.07.2020 року №58). Вказаним наказом визначається період впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі-Єдиний державний реєстр) з 00.00 год 05.08.2020 року до 23.59 год 16.08.2020 року, якщо більш ранній термін закінчення цього періоду не визначено в оголошенні,розміщеного на веб сайті Міністерства юстиції України. Протягом зазначеного періоду прийом документів, що подаються до державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ЗДІЙСНЮВАТИСЯ НЕ БУДЕ.
Центр надання адміністративних послуг – постійно діючий робочий орган, утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг при Макарівській районній державній адміністрації.
Основні принципи роботи: • Орієнтація на суб'єкта звернення. • Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур. • Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг; • Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень. • Оперативність у вирішенні питань. • Забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення. Основними завданнями центру є: 1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень. 2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання. 3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора. 4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання. 5. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг. 6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг. 7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.
Положення про Центр надання адміністративних послуг
Регламент Центру надання адміністративних послуг
Анкета щодо якості надання адміністративних послуг
Опис
ДО УВАГИ ГРОМАДЯН, ЮРИДИЧНИХ ОСІБ ТА ФІЗИЧНИХ ОСІБ – ПІДПРИЄМЦІВ! ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПРИ МАКАРІВСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕ МАЄ ТЕХНІЧНОЇ МОЖЛИВОСТІ НАДАВАТИ АДМІНІСТРАТИВНУ ПОСЛУГУ «ВИТЯГ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ» з 03.06.2019 року ДАНУ ПОСЛУГУ МОЖЛИВО ОТРИМАТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ОНЛАЙН СЕРВІСУ «ПУБЛІЧНА КАДАСТРОВА КАРТА УКРАЇНИ» ЗА ПОСИЛАННЯМ http://map.land.gov.ua/, АБО В НАЙБЛИЖЧОМУ ЦЕНТРІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
...Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг при Макарівській райдержадміністрації за І квартал 2020 року
|