Підсумки розгляду звернень громадян у Макарівській райдержадміністрації

Середа, 25 квітня 2012, 11:26
Друк

ДОВІДКА
про підсумки розгляду звернень громадян у Макарівській райдержадміністрації за
І квартал 2018 року та виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

Протягом І кварталу 2018 року Макарівська райдержадміністрація проводила цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації.
На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 за І квартал 2018 року відбулося 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Макарівській районній державній адміністрації. За підсумками проведення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району, сільським (селищним) головам головою та заступником голови комісії надано відповідні доручення для вирішення піднятих питань.
Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року №577- VІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» в Макарівській райдержадміністрації забезпечена можливість подання громадянами до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронного звернення).
Відповідно до Графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян у сільських (селищних) радах Макарівського району та управліннях, відділах, інших структурних підрозділах Макарівської райдержадміністрації на 2018 рік та Графіку проведення «Дня контролю» у сільських (селищних) радах Макарівського району на 2018 рік проводяться перевірки не рідше двох разів на рік. На виконання п. 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 в райдержадміністрації також затверджено графіки проведення особистих та особистих виїзних прийомів громадян (проведення особистого прийому громадян не рідше чотирьох разів на місяць, в тому числі двох особистих виїзних прийомів громадян).
Відділ роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату Макарівської райдержадміністрації здійснює роботу з діловодства за зверненнями громадян відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації. Також Макарівська районна державна адміністрація постійно надає практичну та методичну допомогу органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам райдержадміністрації, установам та організаціям району у поліпшенні роботи зі зверненнями громадян, проводить семінари з працівниками, які безпосередньо забезпечують розгляд заяв громадян.
Згідно з планом роботи райдержадміністрації на 2018 рік відділ роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату адміністрації проаналізував підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І квартал 2018 року.
Встановлено, що протягом 3 місяців 2018 року на адресу райдержадміністрації надійшло 209 звернень громадян, що на 82 звернення більше ніж за відповідний період 2017 року.
Із загальної кількості заяв і скарг на особистому прийомі у голови адміністрації, першого заступника голови адміністрації, заступника голови адміністрації та керівника апарату адміністрації отримано 193 звернення, що на 73 звернення більше ніж за відповідний період минулого року, поштою надійшло 16, що на 9 звернень більше, ніж за відповідний періодом 2017 року. Колективних звернень одержано 14, що на 4 звернення більше ніж за відповідний період 2017 року. Повторних звернень одержано 7, що на 2 звернення менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Райдержадміністрація постійно здійснює моніторинг кількості та якості повторних звернень, в ході якого вивчаються причини їх виникнення. Причиною повторних звернень є невдоволення заявників попередньою відповіддю, яка надана їм згідно з чинним законодавством.
Переважна кількість заяв та скарг надійшла безпосередньо до райдержадміністрації – 181 (на 65 звернень більше в порівнянні зі звітним періодом минулого року), через вищестоящі органи та пресу – 28 звернень (на 17 звернень більше).
У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили наступні питання: землекористування в сільській місцевості (питання виділення земельної ділянки для ОЖБ в Макарівському районі, повернення земельної ділянки в межах населеного пункту Ситняки), питання комунального господарства (ремонту доріг, підключення до електромережі житлового будинку, встановлення знаку «пішохідний перехід» в с. Вільно, питання ліквідацій стихійних сміттєзвалищ, питання ремонту даху в приватному будинку), питання транспортного сполучення та пільгового проїзду, соціальні питання (надання матеріальної допомоги на оперативне лікування, надання матеріальної допомоги для відновлення будинку після пожежі).
Слід також відзначити, що відділом роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату райдержадміністрації за І квартал 2018 року опрацьовано 44 звернення, запити, питання, з якими звернулися мешканці району на Урядову «гарячу» лінію (на 6 звернень менше).
За звітний період до Макарівської райдержадміністрації звернулися: 12 – учасників бойових дій, 5 – учасника війни, 12 – багатодітних сімей, одиноких матерів, 3 – Дитини війни, 4 – інваліда війни, 26 – ветерана праці, 12 – осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 35 – пенсіонерів, 15 - військовослужбовців.
За підсумками розгляду заяв та скарг за 3 місяці 2018 року питання аграрної політики та земельних відносин залишаються найбільш проблемними (порушувалися 141 раз проти 73 звернень за відповідний період минулого року). Зокрема питання землекористування в сільській місцевості порушувалося 8 разів, що на 9 звернень менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Актуальним питання землекористування є для мешканців сіл Пашківка, Грузьке та Бишів.
На другому місці за кількістю звернень є питання комунального господарства, які порушувалися 8 разів, що на 4 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року.
Також актуальними є питання екології та природних ресурсів, які порушувалися 7 разів (проти 3 звернень за відповідний період 2017 року).
Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються щоп’ятниці на апаратних нарадах, які проводить керівник апарату адміністрації, та щомісяця на розширених нарадах при голові райдержадміністрації за участю заступників голови адміністрації, керівника апарату адміністрації, керівників підрозділів адміністрації, щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.
Важливим напрямком роботи в райдержадміністрації із зверненнями громадян є проведення “Прямого телефонного зв'язку”, так, за 3 місяці 2018 року було проведено 3 лінії “Прямого телефонного зв'язку” з населенням району за участю начальника відділу освіти, фізичної культури та спорту адміністрації Тарнавського В.М., начальника загального відділу апарату адміністрації Луценко В.І., завідувача сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, запобігання та боротьби з корупцією апарату адміністрації Єзгор В.А., завдяки чому значна кількість громадян змогла отримати безпосередньо від керівників відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо прискорення розв’язання соціально-економічних проблем району.
Протягом 3 місяців, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації 2 сільських голів району, а саме: Соснівського сільського голови Йовенко О.В. та Ясногродського сільського голови Кононенка С.А. та начальника відділу освіти, фізичної культури та спорту адміністрації Тарнавського В.М.
В райдержадміністрації систематично аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять на розгляд, виявляються та вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага звертається на вирішення питань, порушених у листах інвалідами, ветеранами війни і праці, одинокими престарілими, багатодітними сім’ями, постраждалими від аварії на Чорнобильській АЕС, особами, які мають особливі заслуги перед Україною, учасниками АТО та учасниками бойових дій і іншими громадянами, які потребують соціального захисту та підтримки.
В Макарівській райдержадміністрації цілодобово функціонує телефонна «гаряча» лінія (телефон: 5-14-44) та у відділі роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату райдержадміністрації у робочі дні працює «телефон довіри» (телефон: 5-35-55, понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, у п’ятницю – з 08.00 до 15.45). Тому в райдержадміністрації здійснюється постійний моніторинг питань, що порушують громадяни під час дзвінків на «прямі» та «гарячі» телефонні лінії, «телефони довіри», підсумки оприлюднюються в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті.
Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.
Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через районну газету “Макарівські вісті”, місцеву телерадіокомпанію “АВІС” та на веб-сайті Макарівської райдержадміністрації (adm-makariv.gov.ua) до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації. Також в райдержадміністрації постійно оновлюється інформаційний стенд з урахуванням змін до діючого законодавства, що регламентує роботу зі зверненнями громадян.
Аналіз роботи із зверненнями громадян за І квартал 2018 року свідчить про необхідність посилення уваги управлінь, відділів інших структурних підрозділів райдержадміністрації до виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України з цих питань.

Останнє оновлення на Середа, 02 травня 2018, 14:41