Порядок функціонування „гарячої” телефонної лінії в Макарівській районній державній адміністрації

Вівторок, 19 листопада 2013, 14:32
Друк

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням голови
Макарівської районної
державної адміністрації
від 18 листопада 2013 року №615

Порядок
функціонування „гарячої” телефонної лінії
в Макарівській районній державній адміністрації

1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та функціонування „гарячої” телефонної лінії в Макарівській районній державній адміністрації.
2. „Гаряча” телефонна лінія працює в адміністративній будівлі райдержадміністрації за адресою: Київська область, смт Макарів, вул. Фрунзе, 30; щоденно (крім вихідних та неробочих днів): понеділок-четвер з 08.00 до 17.00 години, п’ятниця – з 08.00 до 16.45 години за телефоном 5-14-44. Оприлюднення графіка її роботи здійснюється через веб-сайт райдержадміністрації.
3. Роботу „гарячої” телефонної лінії забезпечують завідувач сектору роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації або, за дорученням завідувача сектору, головний спеціаліст сектору.
4. Усі звернення громадян, що надійшли на „гарячу” телефонну лінію, реєструються сектором роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації в день їх надходження.
5. Діловодство за зверненнями громадян, що надійшли на „гарячу” телефонну лінію, ведеться відповідно до вимог Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян в апараті, управліннях та інших структурних підрозділах Макарівської районної державної адміністрації, затвердженої розпорядженням голови Макарівської районної державної адміністрації від 10 листопада 2006 року №1144.
6. Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, вирішуються під час телефонної розмови.
7. Звернення громадян, що потребують детальнішого вивчення, розглядаються у порядку, встановленому для розгляду письмових звернень, відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”.
Строк розгляду звернень громадян не повинен перевищувати строків, які визначені чинним законодавством.
8. Контроль за вчасним розглядом виконавцями звернень громадян, що надійшли на „гарячу” телефонну лінію, здійснює сектор роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації.
9. Оприлюднення інформації щодо роботи „гарячої” телефонної лінії в засобах масової інформації забезпечують сектор роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації та сектор з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськими організаціями, засобами масової інформації та доступу до публічної інформації апарату райдержадміністрації.

Останнє оновлення на Вівторок, 19 листопада 2013, 16:38