Оголошення та анонси

ПРОЦЕДУРА ТА ПРАВОВІ НАСЛІДКИ ПОЗБАВЛЕННЯ БАТЬКІВСЬКИХ ПРАВ

e-mail Друк PDF

Перш ніж говорити про саму процедуру, варто вказати про те, що позбавити батьківських прав може лише суд за позовною заявою одного з батьків, опікуна чи піклувальника, особи, в сім’ї якої проживає дитина, закладу охорони здоров’я, навчального або іншого дитячого закладу, в якому вона перебуває, прокурора і самою дитиною, яка досягла чотирнадцятирічного віку.
Варто зазначити, що у Сімейному кодексі України є вичерпний перелік підстав позбавлення батьківських прав. Зокрема, мати, батько можуть бути позбавлені судом батьківських прав, якщо вона, він:
не забрали дитину з пологового будинку або з іншого закладу охорони здоров’я без поважної причини і протягом шести місяців не виявляли щодо неї батьківського піклування;
ухиляються від виконання своїх обов’язків по вихованню дитини;
жорстоко поводяться з дитиною;

Детальніше...
 

Стягнення боргу померлої особи

e-mail Друк PDF

У наш час трапляються непоодинокі випадки, коли боржник помирає, та після нього залишаються невиконані зобов’язання перед кредитором. У такому разі постає питання: яким чином задовольнити вимоги кредитора?
Як ми всі знаємо, після смерті особи відкривається її спадщина. До складу спадщини входять усі права та обов’язки, що належали спадкодавцеві (померлому) на момент відкриття спадщини і не припинилися внаслідок його смерті. Тобто, від спадкодавця до спадкоємців переходять як права, так і обов’язки.

Детальніше...
 

Тернистий шлях лікарняного

e-mail Друк PDF

Як повідомляє відділ страхових виплат та матеріального забезпечення, результати аналізу звернень застрахованих осіб, що надходять на адресу управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області, за характером порушених у них питань стосуються передусім виплати матеріального забезпечення.
У своїх зверненнях застраховані особи інформують про неотримання коштів за поданими на підприємство лікарняними листками (копіями лікарняних листків).
Під час з’ясування спеціалістами обласного управління обставин невиплати допомоги з тимчасової втрати працездатності стає відомо, що в 99 % випадків основна причина неотримання коштів – відсутність зареєстрованої заяви-розрахунку в органах Фонду.

Детальніше...
 

Повідомляємо про намір ПрАТ «ВНП «Укрзооветпромпостач» отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря

e-mail Друк PDF

ПрАТ «ВНП «Укрзооветпромпостач» заявило про намір отримати дозвіл на викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин від семи стаціонарних джерел, що розміщуються за адресою: с.Плахтянка, вул.Кавказька, 4.
Основною діяльністю підприємства є виробництво фармацевтичних препаратів і матеріалів. Підприємство повідомляє про те, в процесі діяльності за матеріалами інвентаризації викидів в атмосферне повітря потрапляють наступні забруднюючі речовини: оксид та діоксид азоту, оксид вуглецю, ртуть та її сполуки, діоксид вуглецю, метан, спирт етиловий, кислота оцтова, речовини у вигляді суспендованих твердих частинок недиференційованих за складом. Загальний обсяг викидів забруднюючих речовин становить до 63,071907037 т/рік.
ПрАТ «ВНП «Укрзооветпромпостач» розроблені документи у яких обґрунтовуються обсяги викидів, за результатами яких встановлено відповідність викидів нормативним. Усі викиди – у межах допустимих норм та витримана санітарно-захисна зона. Підприємство гарантує при здійсненні своєї діяльності дотримання вимог і нормативів природоохоронного законодавства.
З метою реалізації прав громадськості на участь у процесі прийняття рішень з питань, що стосуються довкілля, Макарівська райдержадміністрація проводить збір зауважень від громадських організацій та окремих громадян з даного питання протягом 30 календарних днів – до 27 серпня.
Обгрунтовані зауваження просимо надсилати за адресою:                 08001, вул. Димитрія Ростовського, 30, смт Макарів, тел. (04578) 5-14-44.
Детально з пакетом документів можна ознайомитись за адресою: вул.Кавказька, 4, с.Плахтянка, Макарівського району, Київської області.

 

Правління Фонду затвердило нову форму заяви-розрахунку

e-mail Друк PDF

Як повідомила прес-служба управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, з 1 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві. Документ оформлює та подає до робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України або його відділення страхувальник (роботодавець).
Відповідну постанову «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ» правління Фонду затвердило на своєму позачерговому засіданні 19 липня.
Нова форма заяви-розрахунку об’єднала документи, на підставі яких здійснювалось фінансування страхувальників до реорганізації Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.
Зокрема, відповідно до прийнятого Порядку, оформлена заява-розрахунок може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.
Крім того, Порядок запроваджує нові підходи до обслуговування страхувальників, дозволить вдосконалити систему фінансування та упередити можливі помилки при визначенні розміру допомоги та страхових виплат.
З цією метою робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюватимуть попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо їх усунення ще до фінансування виплат. Це дозволить уникнути штрафів, які сьогодні можуть накладатись на роботодавця у разі виявлення неправомірного  використання коштів Фонду соціального страхування України під час перевірок за фактом вже профінансованих заяв-розрахунків.
Також з 1 жовтня цього року набуває чинності система інформування роботодавцем про здійснені виплати застрахованим особам, що має на меті зменшити ризик можливих затримок при компенсації застрахованим особам втраченого заробітку за період хвороби (оплата за листками непрацездатності), виплаті допомоги по вагітності та пологах, здійсненні страхових виплат потерпілим на виробництві.

 


Сторінка 4 з 161

Анонси подій

Підтримай Українську армію!
Зателефонуй або надішли смс на номер: 565, один дзвінок або СМС - 5 грн. - єдиний номер для всіх мобільних операторів.

Телефони “гарячих ліній” за якими громадяни можуть надавати інформацію про можливі загрози та факти порушень їх прав і свобод:
Макарівська райдержадміністрація: (04578) 5-14-44, Макарівське ВП Ірпінського ВП ГУНП в Київській області: (04578) 5-24-70, 5-12-70, 102; Народна самооборона Макарівського району: 068-838-81-98.

"Гаряча лінія"
При Макарівській районній державній адміністрації цілодобово діє «гаряча лінія» за телефоном: 5-14-44, що дає можливість громадянам України (в тому числі з АР Крим та східних областей країни) оперативно отримувати достовірну інформацію, відповіді на поставлені запитання.

"Телефон довіри"

При Макарівській районній державній адміністрації діє «телефон довіри» за телефоном: 5-35-55, з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.

Телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення Макарівської районної державної адміністрації: 5-25-86

Центр надання адміністративних послуг при Макарівській районній державній адміністрації здійснює прийом суб’єктів звернення у понеділок, середу, п'ятницю, суботу з 8.30 до 15.30, у вівторок та четвер з 13.00 до 20.00, вихідний день: неділя.

Щосуботи, на центральних ринках смт Макарів та с. Бишів проходитимуть ярмаркові заходи. Запрошуються всі бажаючі.