Звертаємо увагу одержувачів житлових субсидій

e-mail Друк PDF

З травня 2019 року продовжується призначення житлових субсидій на наступний період домогосподарствам, які одержували субсидії у попередньому періоді, і у яких відсутня заборгованість зі сплати послуг, у грошовій готівковій формі без подання нових заяви і декларації.
Повторно з заявою та декларацією  мають звернутися наступні домогосподарства:
-орендарі житла;
-внутрішньо переміщені особи;
-домогосподарства, яким субсидію було призначено не на всіх зареєстрованих осіб;
-домогосподарства, де є непрацюючі особи працездатного віку, в яких або відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати;
-якщо у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства відбулися зміни протягом останнього року (наявність чоловіка, дружини, невістки, зятя, неповнолітніх дітей подружжя, які не зареєстровані із субсидантом);
-наявність в доиогосподарстві транспортного засобу  (механізму, причіпу, мотоциклу тощо) зареєстованого в установленому порядку і з дати випуску яких минуло менше 5 років;
- члени домогосподарства набули права власності  на майно, земельні ділянки  в законний спосіб (спадщина, купівля-продаж, отримання витягів щодо державної реєстрації тощо) на суму, що перевищує 50 тис.грн.;
-наявність у сладі сім’ї особи, що має заборгованість зі сплати  аліментів.
Одержувачі субсидії повинні у місячний термін повідомляти управління соціального захисту про зміни у складі домогосподарства.  Як наслідок несвоєчасного повідомлення виникає надміру нарахована сума субсидій, яку необхідно повернути у державний бюджет добровільно, а у разі відмови – у судовому порядку. У разі виявлення порушень одержувачі субсидій повертають всю отриману протягом опалювального періоду субсидію до Державного бюджету в повному розмірі.
Особам, які вперше звертаються за субсидією, вона призначається у грошовій безготівковій формі на підставі декларації і заяви, в якій має бути обов’язково зазначено номер мобільного телефону особисто субсиданта.
Громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні, і у них наявна заборгованість з оплати послуг, субсидія на наступний період призначається у грошовій безготівковій формі після вирішення питання з наявною заборгованістю.
За заявою одержувача субсидії, якому вона надається у грошовій готівковій формі, виплата субсидії з наступного після подання заяви місяця може здійснюватися у грошовій безготівковій формі, в якій обов’язково зазначається номер мобільного телефону заявника.
Домогосподарства, які користувалися субсидіями у попередньому опалювальному періоді за рішенням комісії з питань призначення  державних соціальних допомог, надання населенню пільг, житлових субсидій та соціальних виплат  внутрішньо переміщеним особам повинні повторно подати заяву, декларацію та новий пакет документів на розгляд комісії:
для фактично проживаючих: довідки про проживання за іншою адресою, відмінною від адреси домогосподарства; довідки про оплату  послуг за адресою проживання; довідки з місця роботи в іншій адміністративно-територіальній одиниці  тощо;
для орендарів - договори оренди;
для домогосподарств, які мають у складі непрацюючих осіб працездатного віку, у яких відсутні доходи, або їх розмір менше мінімальної заробітної плати – документи, які підтверджують скрутне матеріальне становище та неможливість працевлаштуватися за станом здоров’я (довідки з лікарні, медичні висновки), довідки про нараховану заробітну плату та пояснення про причини недотримання розміру мінімальної заробітної плати, довідки про перебування на обліку у центрі зайнятості тощо.
Нагадуємо, що триває призначення субсидій на тверде паливо та скраплений газ готівкою.

 

Анонси подій

Підтримай Українську армію!
Зателефонуй або надішли смс на номер: 565, один дзвінок або СМС - 5 грн. - єдиний номер для всіх мобільних операторів.

Телефони “гарячих ліній” за якими громадяни можуть надавати інформацію про можливі загрози та факти порушень їх прав і свобод:
Макарівська райдержадміністрація: (04578) 5-14-44, Макарівське ВП Ірпінського ВП ГУНП в Київській області: (04578) 5-24-70, 5-12-70, 102; Народна самооборона Макарівського району: 068-838-81-98.

"Гаряча лінія"
При Макарівській районній державній адміністрації цілодобово діє «гаряча лінія» за телефоном: 5-14-44, що дає можливість громадянам України (в тому числі з АР Крим та східних областей країни) оперативно отримувати достовірну інформацію, відповіді на поставлені запитання.

"Телефон довіри"

При Макарівській районній державній адміністрації діє «телефон довіри» за телефоном: 5-35-55, з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.

Телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення Макарівської районної державної адміністрації: 5-25-86

Центр надання адміністративних послуг при Макарівській районній державній адміністрації здійснює прийом суб’єктів звернення у понеділок, середу, п'ятницю, суботу з 8.30 до 15.30, у вівторок та четвер з 13.00 до 20.00, вихідний день: неділя.

Щосуботи, на центральних ринках смт Макарів та с. Бишів проходитимуть ярмаркові заходи. Запрошуються всі бажаючі.