Підсумки розгляду звернень громадян у Макарівській райдержадміністрації

e-mail Друк PDF

ДОВІДКА
про підсумки розгляду звернень громадян у Макарівській райдержадміністрації за 9 місяців 2019 року та виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

Протягом 9 місяців 2019 року Макарівська райдержадміністрація проводила цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації.
На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 за 9 місяців 2019 року відбулося 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Макарівській районній державній адміністрації. За підсумками проведення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району, сільським (селищним) головам головою та заступником голови комісії надано відповідні доручення для вирішення піднятих питань.
Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року №577- VІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» в Макарівській райдержадміністрації забезпечена можливість подання громадянами до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронного звернення).
Відповідно до Графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян у сільських (селищних) радах Макарівського району та управліннях, відділах, інших структурних підрозділах Макарівської райдержадміністрації на 2019 рік та Графіку проведення «Дня контролю» у сільських (селищних) радах Макарівського району на 2019 рік проводяться перевірки не рідше двох разів на рік. На виконання п. 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 в райдержадміністрації також затверджено графіки проведення особистих та особистих виїзних прийомів громадян (проведення особистого прийому громадян не рідше чотирьох разів на місяць, в тому числі двох особистих виїзних прийомів громадян).
Відділ роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату Макарівської райдержадміністрації здійснює роботу з діловодства за зверненнями громадян відповідно до вимог Інструкції з організації роботи щодо розгляду звернень громадян у Макарівській районні державній адміністрації. Також Макарівська районна державна адміністрація постійно надає практичну та методичну допомогу органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам райдержадміністрації, установам та організаціям району у поліпшенні роботи зі зверненнями громадян, проводить семінари з працівниками, які безпосередньо забезпечують розгляд заяв громадян.
Згідно з планом роботи райдержадміністрації на 2019 рік відділ роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату адміністрації проаналізував підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 9 місяців 2019 року.
Встановлено, що протягом 9 місяців 2019 року на адресу райдержадміністрації надійшло 364 звернення громадян, що на 311 звернень менше ніж за відповідний період 2018 року.
Із загальної кількості заяв і скарг на особистому прийомі у голови адміністрації, першого заступника голови адміністрації, заступника голови адміністрації та керівника апарату адміністрації отримано 89 звернень, що на 524 звернення менше ніж за відповідний період минулого року, поштою (в тому числі і електронною поштою) надійшло 275, що на 213 звернень більше, ніж за відповідний періодом 2018 року. Колективних звернень одержано 42, що на 8 звернень більше ніж за відповідний період 2018 року. Повторних звернень одержано 23, що на 2 звернення більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Райдержадміністрація постійно здійснює моніторинг кількості та якості повторних звернень, в ході якого вивчаються причини їх виникнення. Причиною повторних звернень є невдоволення заявників попередньою відповіддю, яка надана їм згідно з чинним законодавством.
Переважна кількість заяв та скарг надійшла безпосередньо до райдержадміністрації – 348 (на 251 звернення менше в порівнянні зі звітним періодом минулого року), через вищестоящі органи та пресу – 16 звернень (на 60 звернень менше).
У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили наступні питання: комунального господарства (прибирання сухих дерев між населеними пунктами Макарівського району, функціонування незаконого сміттєзвалища на території Наливайківської сільської ради, включення експертного звіту "Капітальний ремонт дороги по вул. Затишна в с. Березівка Колонщинської сільської ради Макарівського району Київської області" до обласних цільових програм на 2019 рік на виділенння фінансування у І кв. 2019 року, питання щодо утримання домашніх собак, житлової політики (питання визначення місця проживання малолітніх дітей заявника; щодо виділення коштів на відбудову багатоквартирного житлового будинку в с. Новосілки Макарівського району; питання заселення в квартиру, яка була виділена родині заявниці; питання прийняття на баланс Макарівськими органами місцевого самоврядування службового житла військовослужбовцям), питання щодо незаконного заволодіння земельними ділянками (паями) заявників Київським Гольфклубом у Макарівському районі в с. Гавронщина, та питання соціального захисту населення (надання матеріальної допомоги, призначення субсидії).
Слід також відзначити, що відділом роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату райдержадміністрації за 9 місяців 2019 року опрацьовано 209 звернень, запитів, питань, з якими звернулися мешканці району на Урядову «гарячу» лінію (на 32 звернень більше).
У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців смт Макарів (селищний голова – Токар В.Я.) – 47 (0,43% від загальної кількості населення), села Бишів (сільський голова – Мірошкін О.О.) – 23 (0,75% від загальної кількості населення), смт Кодра (селищний голова – Гапоненко Т.В.) – 14 (0,83% від загальної кількості населення). З м. Києва за 9 місяців 2019 року надійшло 48 звернень.
За звітний період до Макарівської райдержадміністрації звернулися: 5 – учасників бойових дій, 4 – учасника війни, 10 – багатодітних сімей, одиноких матерів, 3 – Дитини війни, 4 – інваліда війни, 14 – ветерана праці, 12 – осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 29 – пенсіонерів, 7 - військовослужбовців.
За підсумками розгляду заяв та скарг за 9 місяців 2019 року питання соціального захисту населення є найбільш актуальними (порушувалися 113 раз проти 53 звернень за відповідний період минулого року).
На другому місці за кількістю звернень є питання комунального господарства, які порушувалися 71 раз, що на 39 звернень більше, ніж за відповідний період 2018 року.
Також актуальними залишаються питання аграрної політики та земельних відносин, які порушувалися 33 рази (проти 470 звернень за відповідний період 2018 року).
Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються щоп’ятниці на апаратних нарадах, які проводить керівник апарату адміністрації, та щомісяця на розширених нарадах при голові райдержадміністрації за участю заступників голови адміністрації, керівника апарату адміністрації, керівників підрозділів адміністрації, щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.
Ефективною формою роботи зі зверненнями громадян є проведення виїзних прийомів громадян за місцем проживання головою адміністрації, першим заступником голови адміністрації та заступником голови адміністрації згідно з графіком.
Також важливим напрямком роботи в райдержадміністрації із зверненнями громадян є проведення “Прямого телефонного зв'язку”, так, за 9 місяців 2019 року було проведено 9 ліній “Прямого телефонного зв'язку” з населенням району за участю начальника відділу освіти, фізичної культури та спорту адміністрації Тарнавського В.М., начальника загального відділу апарату адміністрації Луценко В.І., завідувача сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, запобігання та боротьби з корупцією апарату адміністрації Єзгор В.А., завідувача сектору містобудування та архітектури адміністрації Головатенко С.А., начальника відділу роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату адміністрації Галузи Н.В., начальника служби у справах дітей та сім’ї адміністрації Морозюк Т.Л., начальника управління соціального захисту населення адміністрації Невмержицького Г.І., в.о. голови адміністрації Багінської І.А., начальника архівного відділу адміністрації Кравець Ю.В., завдяки чому значна кількість громадян змогла отримати безпосередньо від керівників відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо прискорення розв’язання соціально-економічних проблем району.
Протягом 9 місяців, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації 8 сільських голів району, а саме: Соснівського сільського голови Йовенко О.В., Ясногродського сільського голови Кононенка С.А., Маковищанського сільського голови Живаги Б.В., Бишівського сільського голови Мірошкіна О.О., Андріївського сільського голови Кибукевича А.М., Ніжиловицького сільського голови Поливач О.І., Великокарашинського сільського голови Волошина П.С., Людвинівського сільського голови Суліми Т.М. та начальника відділу освіти, фізичної культури та спорту адміністрації Тарнавського В.М. та начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації Невмержицького Г.І.
В райдержадміністрації систематично аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять на розгляд, виявляються та вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага звертається на вирішення питань, порушених у листах інвалідами, ветеранами війни і праці, одинокими престарілими, багатодітними сім’ями, постраждалими від аварії на Чорнобильській АЕС, особами, які мають особливі заслуги перед Україною, учасниками АТО та учасниками бойових дій і іншими громадянами, які потребують соціального захисту та підтримки.
В Макарівській райдержадміністрації цілодобово функціонує телефонна «гаряча» лінія (телефон: 5-14-44) та у відділі роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату райдержадміністрації у робочі дні працює «телефон довіри» (телефон: 5-35-55, понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, у п’ятницю – з 08.00 до 15.45). Тому в райдержадміністрації здійснюється постійний моніторинг питань, що порушують громадяни під час дзвінків на «прямі» та «гарячі» телефонні лінії, «телефони довіри», підсумки оприлюднюються в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті.
Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.
Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через місцеву телерадіокомпанію “АВІС” та на веб-сайті Макарівської райдержадміністрації (adm-makariv.gov.ua ) до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації. Також в райдержадміністрації постійно оновлюється інформаційний стенд з урахуванням змін до діючого законодавства, що регламентує роботу зі зверненнями громадян.
Аналіз роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року свідчить про необхідність посилення уваги управлінь, відділів інших структурних підрозділів райдержадміністрації до виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України з цих питань.

Останнє оновлення на Середа, 23 жовтня 2019, 18:27  

Анонси подій

Підтримай Українську армію!
Зателефонуй або надішли смс на номер: 565, один дзвінок або СМС - 5 грн. - єдиний номер для всіх мобільних операторів.

Телефони “гарячих ліній” за якими громадяни можуть надавати інформацію про можливі загрози та факти порушень їх прав і свобод:
Макарівська райдержадміністрація: (04578) 5-14-44, Макарівське ВП Ірпінського ВП ГУНП в Київській області: (04578) 5-24-70, 5-12-70, 102; Народна самооборона Макарівського району: 068-838-81-98.

"Гаряча лінія"
При Макарівській районній державній адміністрації цілодобово діє «гаряча лінія» за телефоном: 5-14-44, що дає можливість громадянам України (в тому числі з АР Крим та східних областей країни) оперативно отримувати достовірну інформацію, відповіді на поставлені запитання.

"Телефон довіри"

При Макарівській районній державній адміністрації діє «телефон довіри» за телефоном: 5-35-55, з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.

Телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення Макарівської районної державної адміністрації: 5-25-86

Центр надання адміністративних послуг при Макарівській районній державній адміністрації здійснює прийом суб’єктів звернення у понеділок, середу, п'ятницю, суботу з 8.30 до 15.30, у вівторок та четвер з 13.00 до 20.00, вихідний день: неділя.

Щосуботи, на центральних ринках смт Макарів та с. Бишів проходитимуть ярмаркові заходи. Запрошуються всі бажаючі.