Підсумки розгляду звернень громадян у Макарівській райдержадміністрації

e-mail Друк PDF

ДОВІДКА
про підсумки розгляду звернень громадян у Макарівській райдержадміністрації за 12 місяців 2017 року та виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

Протягом 12 місяців 2017 року Макарівська райдержадміністрація проводила цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, відповідних розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації.
На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 за 12 місяців 2017 року відбулося 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Макарівській районній державній адміністрації. За підсумками проведення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій району, сільським (селищним) головам головою та заступником голови комісії надано відповідні доручення для вирішення піднятих питань.
Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року №577- VІІІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» в Макарівській райдержадміністрації забезпечена можливість подання громадянами до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування письмового звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронного звернення).
Відповідно до Графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян у сільських (селищних) радах Макарівського району та управліннях, відділах, інших структурних підрозділах Макарівської райдержадміністрації на 2017 рік та Графіку проведення «Дня контролю» у сільських (селищних) радах Макарівського району на 2017 рік проводяться перевірки не рідше двох разів на рік. На виконання п. 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 в райдержадміністрації також затверджено графіки проведення особистих та особистих виїзних прийомів громадян (проведення особистого прийому громадян не рідше чотирьох разів на місяць, в тому числі двох особистих виїзних прийомів громадян).
Відділ роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату Макарівської райдержадміністрації здійснює роботу з діловодства за зверненнями громадян відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації. Також Макарівська районна державна адміністрація постійно надає практичну та методичну допомогу органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам райдержадміністрації, установам та організаціям району у поліпшенні роботи зі зверненнями громадян, проводить семінари з працівниками, які безпосередньо забезпечують розгляд заяв громадян.
Згідно з планом роботи райдержадміністрації на 2017 рік відділ роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату адміністрації проаналізував підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 12 місяців 2017 року.
Встановлено, що протягом 12 місяців 2017 року на адресу райдержадміністрації надійшло 592 звернення громадян, що на 64 звернення більше ніж за відповідний період 2016 року.
Із загальної кількості заяв і скарг на особистому прийомі у голови адміністрації, першого заступника голови адміністрації, заступника голови адміністрації та керівника апарату адміністрації отримано 534 звернення, що на 74 звернення більше ніж за відповідний період минулого року, поштою надійшло 58, що на 10 звернень менше, ніж за відповідний періодом 2016 року. Колективних звернень одержано 43, що на 2 звернення менше ніж за відповідний період 2016 року. Повторних звернень одержано 31, що на 4 звернення більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Макарівська райдержадміністрація постійно здійснює моніторинг кількості та якості повторних звернень, в ході якого вивчаються причини їх виникнення. Причиною повторних звернень є невдоволення заявників попередньою відповіддю, яка надана їм згідно з чинним законодавством.
Переважна кількість заяв та скарг надійшла безпосередньо до райдержадміністрації – 537 (на 79 звернень більше в порівнянні зі звітним періодом минулого року), через вищестоящі органи та пресу – 55 звернень (на 15 звернень менше). У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили наступні питання: землекористування в сільській місцевості (діяльність садових товариств, спірне користування земельною ділянкою в межах населеного пункту), питання ремонту доріг, питання транспортного сполучення та пільгового проїзду учасників АТО - учасників бойових дій, соціальні питання (надання матеріальної допомоги на лікування, на відновлення (ремонт) будинку, призначення субсидії), питання житлового господарства (надання житлового приміщення, ремонт житлового приміщення).
Слід також відзначити, що відділом роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату райдержадміністрації за 12 місяців 2017 року опрацьовано 198 звернень, запитів, питань, з якими звернулися мешканці району на Урядову «гарячу» лінію (на 141 звернення менше).
У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців смт Макарів – 72 (0,19% від загальної кількості населення), сіл Пашківка – 29 (2,15% від загальної кількості населення), Забуяння – 21 (2,16% від загальної кількості населення), Мар’янівка – 18 (1,74% від загальної кількості населення), Бишів – 14 (0,35% від загальної кількості населення). З м. Києва за 12 місяців 2017 року надійшло 165 звернень.
За звітний період до Макарівської райдержадміністрації звернулися: 30 – учасників бойових дій, 4 – учасника війни, 27 – багатодітних сімей, одиноких матерів, 7 – Дитини війни, 6 – інвалідів війни, 38 – ветеранів праці, 39 – осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 39 – пенсіонерів, 7 – працівників бюджетної сфери, 2 – державних службовців, 25 - військовослужбовців.
За підсумками розгляду заяв та скарг за 12 місяців 2017 року питання аграрної політики та земельних відносин залишаються найбільш проблемними (426 звернень проти 334 звернень за відповідний період минулого року). Зокрема питання землекористування в сільській місцевості порушувалося 49 разів, що на 24 звернення менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. Актуальним питання землекористування є для мешканців сіл Пашківка, Грузьке, Забуяння, Мар’янівка та Бишів.
На другому місці за кількістю звернень є питання транспорту та зв’язку, які порушувалися 32 рази, що на 10 звернень більше, ніж за відповідний період 2016 року. В основному це питання пільгового проїзду учасників АТО – учасників бойових дій, учнів району до школи та до школи мистецтв, питання поведінки водіїв та дотримання графіків руху транспорту.
Також актуальними є комунального господарства та питання забезпечення законності та охорони правопорядку, які порушувалися 20 та 18 разів відповідно (проти 22 та 31 звернень за відповідний період 2016 року).
Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються щоп’ятниці на апаратних нарадах, які проводить керівник апарату адміністрації, та щомісяця на розширених нарадах при голові райдержадміністрації за участю заступників голови адміністрації, керівника апарату адміністрації, керівників підрозділів адміністрації, щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.
Важливим напрямком роботи в райдержадміністрації із зверненнями громадян є проведення “Прямого телефонного зв'язку”, так, за 12 місяців 2017 року було проведено 12 ліній “Прямого телефонного зв'язку” з населенням району за участю начальника відділу освіти, фізичної культури та спорту адміністрації Тарнавського В.М., начальника загального відділу апарату адміністрації Луценко В.І., завідувача сектору взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, запобігання та боротьби з корупцією апарату адміністрації Єзгор В.А., завідувача сектору містобудування та архітектури адміністрації Головатенко С.А., начальника відділу роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату адміністрації Галузи Н.В., начальника служби у справах дітей та сім’ї адміністрації Морозюк Т.Л., начальника управління соціального захисту населення адміністрації Невмержицького Г.І., першого заступника голови адміністрації Багінської І.А., начальника архівного відділу адміністрації Кравець Ю.В., керівника апарату адміністрації Фоки О.В., начальника відділу Державного реєстру виборців апарату адміністрації Біленчук О.І., начальника відділу економічного розвитку, інфраструктури, житлово-комунального господарства, будівництва, торгівлі та промисловості адміністрації Сальвенчук О.М., завдяки чому значна кількість громадян змогла отримати безпосередньо від керівників відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо прискорення розв’язання соціально-економічних проблем району.
В райдержадміністрації систематично аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять на розгляд, виявляються та вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага звертається на вирішення питань, порушених у листах інвалідами, ветеранами війни і праці, одинокими престарілими, багатодітними сім’ями, постраждалими від аварії на Чорнобильській АЕС, особами, які мають особливі заслуги перед Україною, учасниками АТО та учасниками бойових дій і іншими громадянами, які потребують соціального захисту та підтримки.
В Макарівській райдержадміністрації цілодобово функціонує телефонна «гаряча» лінія (телефон: 5-14-44) та у відділі роботи зі зверненнями громадян та правового забезпечення апарату райдержадміністрації у робочі дні працює «телефон довіри» (телефон: 5-35-55, понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, у п’ятницю – з 08.00 до 15.45). Тому в райдержадміністрації здійснюється постійний моніторинг питань, що порушують громадяни під час дзвінків на «прямі» та «гарячі» телефонні лінії, «телефони довіри», підсумки оприлюднюються в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті.
Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.
Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через районну газету “Макарівські вісті”, місцеву телерадіокомпанію “АВІС” та на веб-сайті Макарівської райдержадміністрації (adm-makariv.gov.ua ) до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації. Також в райдержадміністрації постійно оновлюється інформаційний стенд з урахуванням змін до діючого законодавства, що регламентує роботу зі зверненнями громадян.

Останнє оновлення на Четвер, 25 січня 2018, 16:23  

Анонси подій

Підтримай Українську армію!
Зателефонуй або надішли смс на номер: 565, один дзвінок або СМС - 5 грн. - єдиний номер для всіх мобільних операторів.

Телефони “гарячих ліній” за якими громадяни можуть надавати інформацію про можливі загрози та факти порушень їх прав і свобод:
Макарівська райдержадміністрація: (04578) 5-14-44, Макарівське ВП Ірпінського ВП ГУНП в Київській області: (04578) 5-24-70, 5-12-70, 102; Народна самооборона Макарівського району: 068-838-81-98.

"Гаряча лінія"
При Макарівській районній державній адміністрації цілодобово діє «гаряча лінія» за телефоном: 5-14-44, що дає можливість громадянам України (в тому числі з АР Крим та східних областей країни) оперативно отримувати достовірну інформацію, відповіді на поставлені запитання.

"Телефон довіри"

При Макарівській районній державній адміністрації діє «телефон довіри» за телефоном: 5-35-55, з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.

Телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення Макарівської районної державної адміністрації: 5-25-86

Центр надання адміністративних послуг при Макарівській районній державній адміністрації здійснює прийом суб’єктів звернення у понеділок, середу, п'ятницю, суботу з 8.30 до 15.30, у вівторок та четвер з 13.00 до 20.00, вихідний день: неділя.

Щосуботи, на центральних ринках смт Макарів та с. Бишів проходитимуть ярмаркові заходи. Запрошуються всі бажаючі.