Нові міфи про субсидію

e-mail Друк PDF

Кажуть, субсидію на газ треба випалити, інакше не встановлять лічильник? Насправді, встановлення лічильника не залежить від використання субсидії. Це абсолютно не пов’язані між собою речі. Субсидію надає держава, а надавач послуги зобов’язаний встановити лічильник на газ безкоштовно.
Більше того, якщо Ви не використали всю норму ресурсів на сім'ю, заощаджені кошти субсидії залишаються на рахунках і можуть бути використані в подальші місяці, в тому числі і для погашення обов'язкової частки платежу http://teplo.gov.ua/rozyasnennya-po-subsidiyam/76.html
Крім того, сім’ї, які розумно використовуватимуть енергоресурси взимку, влітку знову ж таким отримають від Уряду премію за енергоефективність.
Кажуть, якщо не передавати показники лічильників на газ/воду/електроенергію, то можна втратити субсидію
Насправді, допомогу на оплату комунальних послуг надає Уряд через управління соціального захисту населення.  Надавачі послуг жодним чином не впливають на цей процес і не в змозі самостійно скасувати Вашу субсидію. Але не треба забувати про обов’язок споживача – передавати показники лічильника на газ/воду/електроенергію.
Кажуть, субсидію не дають на електроопалення якщо будинок не підключено до тьохфазної електромережі?
Насправді, Постановою КМУ №409 визначено чіткі соціальні нормативи на споживання електричної енергії, які нівелюють цей міф.
Постановою КМУ №409 визначено чіткі соціальні нормативи на споживання електричної енергії, що нівелює міф про обов’язкову наявність тьохфазної електромережі.
Для субсидії на електроенергію державою надається 51 кВт.год на 1 м2 площі на опалення будинку, 130 кВт. год на сім’ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім’ї для будинків з електроплитами та централізованим постачанням гарячої води і 150 кВт. год на сім’ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім’ї якщо централізоване постачання гарячої води відсутнє.
І 90 кВт. год на сім’ю з однієї  особи + 30 кВт. год на іншого члена сім’ї для будинків, не обладнаних стаціонарними електроплитами, та 120 кВт. год на сім’ю з однієї особи + 30 кВт. год на іншого члена сім’ї  якщо в такому будинку відсутнє централізоване постачання гарячої води.
Кажуть, зекономленою субсидією на гарячу воду можна розрахуватися за газ?
Насправді, цими коштами неможливо розрахуватися за іншу спожиту послугу, наприклад газ чи електроенергію. І на це є об’єктивна причина: гарячу воду подає одна організація, газ – інша. Відповідно, це різні особові рахунки, різні організації з різними юридичними адресами, різні соціальні нормативи.
Якщо Ви не користуєтеся гарячою водою, а субсидію Вам нараховують, краще відмовитися від допомоги на оплату цієї комунальної послуги шляхом подання нової зави на надання субсидії без зазначення цієї послуги. Це чесно і раціонально, тим більше, що за підсумками опалювального періоду невикористані суми субсидії повертаються надавачами послуг до державного бюджету.
Кажуть, субсидія буде скасована дарувальнику, який свою квартиру подарував дітям?
Насправді, на оформлення субсидії НЕ впливає вартість майна, подарованого чи отриманого у спадок або у подарунок. Цей дохід НЕ включається до сукупного доходу сім’ї і НЕ береться до уваги при розрахунку розміру субсидії.
Тож на оформлення/одержання субсидії НЕ впливає вартість майна, подарованого чи отриманого у спадок або у подарунок. Цей дохід НЕ включається до сукупного доходу сім’ї і НЕ береться до уваги при розрахунку розміру субсидії. Більше роз’яснень на тему покупки, що перевищує 50 тис. грн. тут http://teplo.gov.ua/rozyasnennya-po-subsidiyam/30.html

 

Анонси подій

Підтримай Українську армію!
Зателефонуй або надішли смс на номер: 565, один дзвінок або СМС - 5 грн. - єдиний номер для всіх мобільних операторів.

Телефони “гарячих ліній” за якими громадяни можуть надавати інформацію про можливі загрози та факти порушень їх прав і свобод:
Макарівська райдержадміністрація: (04578) 5-14-44, Макарівське ВП Ірпінського ВП ГУНП в Київській області: (04578) 5-24-70, 5-12-70, 102; Народна самооборона Макарівського району: 068-838-81-98.

"Гаряча лінія"
При Макарівській районній державній адміністрації цілодобово діє «гаряча лінія» за телефоном: 5-14-44, що дає можливість громадянам України (в тому числі з АР Крим та східних областей країни) оперативно отримувати достовірну інформацію, відповіді на поставлені запитання.

"Телефон довіри"

При Макарівській районній державній адміністрації діє «телефон довіри» за телефоном: 5-35-55, з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.

Телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення Макарівської районної державної адміністрації: 5-25-86

Центр надання адміністративних послуг при Макарівській районній державній адміністрації здійснює прийом суб’єктів звернення у понеділок, середу, п'ятницю, суботу з 8.30 до 15.30, у вівторок та четвер з 13.00 до 20.00, вихідний день: неділя.

Щосуботи, на центральних ринках смт Макарів та с. Бишів проходитимуть ярмаркові заходи. Запрошуються всі бажаючі.