Що необхідно знати одержувачам субсидій ?

e-mail Друк PDF

Продовжує діяти програма Уряду щодо надання населенню субсидії на житлово–комунальні послуги за спрощеним порядком.  Станом на 01.03.2017  до управління соціального захисту вже звернулися  8500 представників домогосподарств району. Одержувачами є 7300 сімей. 900 сімей перейшли на пільги, 300 сімей відмовились у зв’язку зі збільшенням обов’язкової плати через  збільшення доходів.
Суми, які перераховуються державою  на  особові рахунки одержувачів субсидій в організаціях-надавачах житлово-комунальних послуг, обчислюються в мільйонах гривень.  Слід зауважити, що особи, які оформили субсидії та члени домогосподарств несуть особисту відповідальність за достовірність  наданих в заявах та деклараціях відомостей. Домогосподарства повинні в місячний термін повідомляти управління про:
-зміни в складі сім’ї (народився, помер, зареєструвався чи знявся з реєстації);
-обставини, які можуть вплинути на розмір призначеної субсидії (купівля, продаж майна на суму, яка перевищує 50тис.грн., зміна статусу - працюючий, непрацюючий пенсіонер, закриття або відкриття підприємницької діяльності, вступ та закінчення навчального закладу, перебування на обліку у центрі зайнятості, наявніть аба відсутність аліментів, соціані виплати та пенсії, які одержуються за межами району, набуття права власності на  рухоме та нерухоме майно або його відчудження).
У разі зняття з послуг осіб, які зареєстровані, але не проживають та не користуються житлово-комунальними послугами, необхідно надавати підтверджуючі документи про відсутність осіб, які не проживають. Орендарям субсидія приначається на 1 рік, у разі закінчення терміну надання субсидії-необхідно повторно звернутися та надати документи особисто.
Нагадуємо, що з травня 2016 року  особам, які користуються субсидією – пільги не нараховуються. Домогосподарствам, які бажають поновити пільги необхідно  особисто звернутися до управління із  письмовою заявою на припинення субсидій.
За загальним правилом усі, кому призначено житлову субсидію відповідно до п.15 Положення про порядок призначення субсидій, повинні   сплачувати вартість фактичної спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії. У разі коли вартість фактично використаної послуги менша ніж обов’язкова частка витрат на оплату цієї послуги, громадяни сплачують її фактичну вартість. Відповідно до п.20 вищезазначеного Положення: надання раніше призначеної субсидії припиняється за поданням організації - надавача житлово-комунальних послуг, якщо громадянин не сплачує вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії.  У цьому випадку громадянин набуває права на  повторне призначення субсидії  лише після подання документів, які підтверджують погашення заборгованості за період отримання субсидії.
Сума субсидії, яку   управлінням соцільного захисту було переказано на рахунки організацій –надавачів житлово-комунальних послуг для оплати їх вартості, в розмірі соціальних нормативів, і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, зараховується як оплата послуг на наступні розрахункові періоди  (до кінця поточного опалювального періоду).
Після закінчення опалювального сезону:
невикористана сума субсидії для відшкодування витрат на оплату послуги з централізованого опалення повертається виробником/виконавцем такої послуги до бюджету в повному обсязі на підставі акта розрахунку загального обсягу невикористаних сум субсидій;
частина невикористаної суми субсидії з газо-  та  електропостачання для індивідуального опалення, що еквівалентна вартості (станом на 1 травня нового неопалювального сезону)  100куб.метрів природного газу або вартості 150 кВт.г. електричної енергії (для індивідуального опалення) зараховується як оплата послуг домогосподарства,  у тому числі обов’язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди, а залишок невикористаної суми повертається до бюджету на підставі акта розрахунку загального обсягу невикористаних сум субсидій.
Так як переважна більшість населення має лічильники на газ (індивідуальне опалення), світло (електроенергію), холодне водопостачання, у разі,  якщо сума за спожиті послуги менша, ніж обов’язкова частка, оплату необхідно проводити по фактичному обсягу спожитої послуги. Якщо використано (спожито) за оплачуваний період житлово-комунальні послуги понад встановлені норми, до обов’язкової плати необхідно додатково сплатити  вартість послуг, спожитих понад соціальну норму.
Для уникнення непорозуміння із організацією - надавачем житлово-комунальних послуг, у разі економії або понад нормового споживання послуг необхідно інформувати підприємство (надавача послуги) про показники лічильника та вартість оплаченої послуги  щомісячно при оплаті послуг. Перед  закінченням опалювального періоду необхідно в обов’язковому порядку здійснити звірку щодо використаного природного газу на опалення  протягом жовтня- березня (в телефонному режимі або  особисто в організації, знявши показник  лічильника  та маючи квітанції про попередні оплати).
Також  нагадуємо, одержувачам, що розрахунок здійснюється окремо на опалювальний  та неопалювальний періоди. По закінченню опалювального сезону буде здійснено перерахунок раніше призначеної субсидії  та надруковано нові повідомлення, які можна одержати в управлінні соціального захисту або через уповноважену особу сільської ради. По закінченню терміну призначення управлінням самостійно без звернення громадян здійснюються повторні запити до Державної Фіскальної служби, Пенсійного Фонду, організацій - надавачів послуг. Після одержання відповідей у вигляді довідок,  здійснюється розрахунок.
Оформлення субсидії здійснюється протягом року. Для первинного звернення необхідно  звернутися до управління соціального захисту населення, яке знаходиться за адресою смт Макарів, пров. Гетьманський 2., т.5-27-40, 5-25-86. з заповненою завою та декларацією про доходи і витрати осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні. Заповнені заяву та декларацію можна надіслати поштою. В селах прийом документів здійснюють уповноважені представники сільських рад. Вони можуть також надати консультацію щодо правильності заповнення документів вищезазначених документів.


Начальник управління                                                Г.І.Невмержицький

 

Анонси подій

Підтримай Українську армію!
Зателефонуй або надішли смс на номер: 565, один дзвінок або СМС - 5 грн. - єдиний номер для всіх мобільних операторів.

Телефони “гарячих ліній” за якими громадяни можуть надавати інформацію про можливі загрози та факти порушень їх прав і свобод:
Макарівська райдержадміністрація: (04578) 5-14-44, Макарівське ВП Ірпінського ВП ГУНП в Київській області: (04578) 5-24-70, 5-12-70, 102; Народна самооборона Макарівського району: 068-838-81-98.

"Гаряча лінія"
При Макарівській районній державній адміністрації цілодобово діє «гаряча лінія» за телефоном: 5-14-44, що дає можливість громадянам України (в тому числі з АР Крим та східних областей країни) оперативно отримувати достовірну інформацію, відповіді на поставлені запитання.

"Телефон довіри"

При Макарівській районній державній адміністрації діє «телефон довіри» за телефоном: 5-35-55, з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.

Телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення Макарівської районної державної адміністрації: 5-25-86

Центр надання адміністративних послуг при Макарівській районній державній адміністрації здійснює прийом суб’єктів звернення у понеділок, середу, п'ятницю, суботу з 8.30 до 15.30, у вівторок та четвер з 13.00 до 20.00, вихідний день: неділя.

Щосуботи, на центральних ринках смт Макарів та с. Бишів проходитимуть ярмаркові заходи. Запрошуються всі бажаючі.