ПАТ «Київоблгаз»: Ми забезпечуємо тепло в оселях Київщини!

e-mail Друк PDF

Готуючись до опалювального сезону 2013-2014 ПАТ «Київоблгаз» зробило все належне, щоб майже 800 тисяч домівок та близько 1 тисячі бюджетних організацій (шкіл, дит.садків, лікарень) провели холодний період року в теплі та комфорті. Ми провели ремонти газорозподільних пунктів та обладнання, виконали комплексне обстеження підземних газопроводів, вдосконалили роботу аварійно-диспетчерських служб, перевірили стан газового обладнання споживачів.
Одним із пріоритетів нашої роботи залишається безпека постачання і споживання газу. В зимовий період кількість виїздів бригади 104 досягає майже трьох сотень на добу.  Втім, організація опалювального сезону – це наша спільна зі споживачами справа. Щоб користування газом було комфортним і стабільним, ми закликаємо наших абонентів бути максимально уважними та обережними з газовими приладами. Адже неправильна експлуатація і поганий догляд за ними можуть призвести до вибухів, пожеж, отруєнь і навіть летальних наслідків.

Отже, безперебійне тепло та комфорт у домівках – в наших руках!

12 правил від ПАТ «Київоблгаз»,
які допоможуть Вам бути в теплі та комфорті:

1 Провітрюйте приміщення, де встановлені газові прилади

2  Якщо тяга в димоході слабка або відсутня, не користуйтесь газом – це смертельно небезпечно

3 Не перевіряйте тягу у вентиляційних каналах запаленим сірником 

4 Не встановлюйте витяжки у вентиляційні канали при наявності газових котлів (щоб уникнути утворення оберненої тяги з потраплянням чадного газу в приміщення)

5 Не залишайте без нагляду працюючі газові прилади

6  Після користування газом, закрийте крани на газопроводі

7  Не користуйтесь несправними газовими приладами

8 Не використовуйте для сну кухні та приміщення, де встановленні газові прилади

9 Не обігрівайте домівку за допомогою газової плити, не сушіть білизну над плитою

10 Не переміщайте, не встановлюйте та не ремонтуйте газові прилади самовільно.  Довірте цю роботу професіоналам!

11 Відчувши запах газу, закрийте газові крани і провітріть приміщення, не  запалюйте вогонь, не вмикайте і не вимикайте електроосвітлення і електроапаратуру. Викличте аварійну службу за  телефоном 104!

12 Вчасно сплачуйте за спожитий газ! Це запорука стабільного тепла і затишку!

Більш детально про правила безпеки, тарифи на газ, он-лайн оплата та інша важлива для споживачів інформація на нашому офіційному веб-сайті kievoblgaz.kiev.ua

 

Анонси подій

Підтримай Українську армію!
Зателефонуй або надішли смс на номер: 565, один дзвінок або СМС - 5 грн. - єдиний номер для всіх мобільних операторів.

Телефони “гарячих ліній” за якими громадяни можуть надавати інформацію про можливі загрози та факти порушень їх прав і свобод:
Макарівська райдержадміністрація: (04578) 5-14-44, Макарівське ВП Ірпінського ВП ГУНП в Київській області: (04578) 5-24-70, 5-12-70, 102; Народна самооборона Макарівського району: 068-838-81-98.

"Гаряча лінія"
При Макарівській районній державній адміністрації цілодобово діє «гаряча лінія» за телефоном: 5-14-44, що дає можливість громадянам України (в тому числі з АР Крим та східних областей країни) оперативно отримувати достовірну інформацію, відповіді на поставлені запитання.

"Телефон довіри"

При Макарівській районній державній адміністрації діє «телефон довіри» за телефоном: 5-35-55, з метою оперативного реагування на повідомлення громадян, невідкладного вжиття заходів до припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян.

Телефон «гарячої лінії» управління соціального захисту населення Макарівської районної державної адміністрації: 5-25-86

Центр надання адміністративних послуг при Макарівській районній державній адміністрації здійснює прийом суб’єктів звернення у понеділок, середу, п'ятницю, суботу з 8.30 до 15.30, у вівторок та четвер з 13.00 до 20.00, вихідний день: неділя.

Щосуботи, на центральних ринках смт Макарів та с. Бишів проходитимуть ярмаркові заходи. Запрошуються всі бажаючі.